Overslaan en ga direct naar de inhoud

Tarieven

Betalen en Infomedics
De tarieven zijn vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa). De tandartstarieven 2024 zijn iets hoger dan vorig jaar. Klik op deze link om de nieuwe tarieven te bekijken:

https://www.tandarts.nl/mondzorg/tandartstarieven/tandartstarieven-2024

U ontvangt uw rekening van Infomedics
In onze praktijk geven wij u graag alle aandacht en goede zorg. Daarom werken wij samen met Infomedics voor het versturen en innen van onze rekeningen. Dit betekent dat u een rekening voor de zorg krijgt van Infomedics.

Vergoeding van uw zorgverzekeraar
Als uw zorgverzekeraar een gedeelte van uw rekening vergoedt, staat dit duidelijk op de rekening. Wat overblijft betaalt u aan Infomedics. Heeft u een vraag over de hoogte van de vergoeding op uw rekening? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar. Staat er geen vergoeding op de rekening? Betaal dan alles aan Infomedics en controleer daarna of u de rekening nog kunt indienen bij uw zorgverzekeraar.

U krijgt uw rekening voortaan digitaal
U ontvangt van Infomedics een e-mail op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Belangrijk dus om uw actuele e-mailadres aan ons door te geven. Daarnaast hebben wij uw mobiele nummer nodig. U ontvangt van Infomedics een sms-code om uw rekening te kunnen openen. Zo zorgt Infomedics ervoor dat uw gegevens goed beschermd blijven.

Wilt u uw rekening liever per post blijven ontvangen? Geef dit dan aan ons door tijdens uw volgende bezoek.

Regel het online!

Op de website van Infomedics kunt u veel zaken rondom de betaling van uw rekening snel en eenvoudig regelen, denk bijvoorbeeld aan onderstaande.

Status van uw betaling controleren
Ga naar www.infomedics.nl. U treft de rekeningchecker direct bovenaan de webpagina aan. Vul de omschrijving (cijferreeks) in die op rekening staat en controleer of uw rekening is betaald. Als dit niet het geval is kunt u direct betalen via iDEAL.

Hulp bij betaling van uw rekening
Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kunt u kosteloos uitstel van betaling aanvragen. Ook kunt u tegen kosten een betalingsregeling treffen. Verder vindt u online meer informatie over het Infomedics Betaalplan.

Veelgestelde vragen bekijken
Als u een vraag heeft, kunt u het antwoord daarop meestal vinden onder veelgestelde vragen. Anders kunt u altijd contact opnemen met de Servicedesk van Infomedics.

Heeft u toch nog een vraag?
Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer:
036 – 20 31 900
(maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).

Wat gebeurt er met uw gegevens?

Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij uw gegevens met Infomedics. Infomedics doet er alles aan om uw gegevens maximaal te beveiligen, uiteraard voldoen zij aan alle geldende wetten en regels rondom privacybescherming. Informatie over hoe Infomedics omgaat met de bescherming van privacygevoelige informatie vindt u op www.infomedics.nl.

Betalingsvoorwaarden Infomedics

Infomedics verzorgt voor ons het versturen en incasseren van onze rekeningen. Krijgt u een rekening van Infomedics? Dan gelden daarvoor de betaalvoorwaarden van Infomedics. U heeft 30 dagen om de rekening te betalen. Lees de volledige betaalvoorwaarden op de website van Infomedics. 

Klik hier voor de betalingsvoorwaarden van Infomedics.

Contactgegevens Infomedics

Telefoon: 036 – 20 31 900 (lokaal tarief)
Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.
E-mail: rekening@infomedics.nl 

Postadres:
Postbus 60108
1320 AC Almere

Contactgegevens

Wiardaplantage 3
8939 AA Leeuwarden

058 - 2133357
info@thkcentrum.nl 

Voor spoedgevallen buiten kantooruren bel:
+31 (0) 85-0189430

Cookieverklaring

Onze website maakt gebruik van cookies. Meer hierover kun je lezen in onze privacyverklaring.